BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
 
Uchwały Rady Miejskiej V kadencji (2006-2010)
Określenie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze
Uchwała Nr XXXVII/281/2010
Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim
z dnia 28 czerwca 2010 roku
 
w sprawie: określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Radomyśl Wielki za pierwsze półrocze, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek w Radomyślu Wielkim za pierwsze półrocze
 
 
            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz art.266 ust.2 z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz.1240 z późn.zm)- Rada Miejska w Radomyślu Wielkim uchwala, co następuje:
 
§1
1.Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Radomyśl Wielki za pierwsze półrocze w formie tabelarycznej i opisowej, w następującej szczegółowości:
 
1)część tabelaryczna:
a) zestawienie zmian planów dochodów i rozchodów budżetu oraz wydatków i rozchodów budżetu w pierwszym półroczu
b) zestawienie zarządzeń i uchwał, za pomocą których dokonano zmian budżetu i w budżecie gminy w pierwszym półroczu
c) struktura planowanych i zrealizowanych dochodów budżetu gminy z podziałem ogólnym na dochody własne, dotacje i subwencje
d) wykonanie planowanych dochodów budżetu według działów klasyfikacji budżetowej w podziale na bieżące i majątkowe , według ich źródeł
e) zestawienie źródeł i przyczyn znacznych odchyleń (+,-10%) nie zrealizowanych dochodów, w stosunku do planowanych
f) stan zaległości i nadpłat we wpływach w podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym
g) wykonanie planowanych wydatków budżetu według działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej w podziale na wydatki bieżące ogółem i majątkowe, w tym inwestycje i zakupy inwestycyjne według poszczególnych zadań
h) zestawienie podmiotów lub przedmiotów i przyczyn znacznych odchyleń (+;-10%) nie zrealizowanych wydatków, w stosunku do planowanych
i) wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami
j) wykonanie dochodów z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
k) wykonanie wydatków na zadania zawarte w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii
l)   wykonanie dochodów z tytułu opłat i kar za gospodarcze korzystanie ze środowiska
m) wykonanie wydatków na realizację zadań związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną
n) wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na podstawie umów między jednostkami samorządu terytorialnego
o) wykonanie wydatków jednostek pomocniczych gminy realizowanych ze środków Funduszu Sołeckiego
p) zestawienie udzielonych dotacji z budżetu w podziale na dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych i spoza sektora finansów publicznych, z wyodrębnieniem dotacji przedmiotowych, podmiotowych i celowych
r)  wykonanie dochodów własnych jednostek budżetowych i wydatków nimi sfinansowanych
s) zestawienie przychodów i kosztów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
 
2)część opisowa:
a) informacja o zmianach budżetu i w budżecie w pierwszym półroczu
b) informacja o kredytach i pożyczkach zaciągniętych w sprawozdawczym okresie oraz o udzielonych poręczeniach i gwarancjach
c) informacja o działaniach zmierzających do likwidacji zaległości podatkowych, o których mowa w §1 ust.1 pkt1 lit. f
 
2.Informacje, o których mowa w §1 ust.1 pkt1 lit. d, g oraz i określa się także procentowo.
 
§2
Określa się zakres i informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art.226 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w formie opisowej w zakresie:
-  dochodów bieżących oraz wydatków bieżących budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym na obsługę długu, gwarancje i poręczenia,
-  dochodów majątkowych, z tego dochodów ze sprzedaży majątku oraz wydatków majątkowych budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
-  wyniku budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
-  przeznaczenia nadwyżki albo sposobu sfinansowania deficytu,
-  przychodów i rozchodów budżetu jednostki samorządu terytorialnego, z uwzględnieniem długu zaciągniętego oraz planowanego do zaciągnięcia,
-   kwoty długu jednostki samorządu terytorialnego oraz sposobu sfinansowania spłaty długu
 
§3
Zapisy §2 mają zastosowanie po raz pierwszy do informacji sporządzanej za pierwsze półrocze 2011 roku.
 
§4
Określa się informację o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowego Centrum Kultury i Bibliotek w Radomyślu Wielkim za pierwsze półrocze roku budżetowego w formie opisowej i tabelarycznej, w szczegółowości wynikającej z przyjętego planu finansowego, uwzględniającą w szczególności stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych oraz procentowe wykonanie planu.
 
§5
Traci moc uchwała Nr XXXVII/286/06 Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim z dnia 27 czerwca 2006 roku, w tej samej sprawie.
 
§6
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Radomyśla Wielkiego.
 
§7
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Jan Miękoś
ilość odwiedzin: 93546 osób   ires bip | ideo main pagemain pagebackmain pageup