Ogłoszenie Nr OA.II.2110.1.2023 Burmistrza Radomyśla Wielkiego
z dnia 24 marca 2023 r.
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Burmistrz Radomyśla Wielkiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. informacji publicznej, ochrony danych i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim
1. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2022 poz. 530)
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
e) nieposzlakowana opinia
f) staż pracy w administracji publicznej: co najmniej 3 lata
g) wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie z zakresu administracji
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
2) kursy oraz szkolenia związane z zakresem obowiązków danego stanowiska,
3) znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:
a) Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2022 poz.902)
b) Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. 2018 poz. 870)
c) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2000),
d) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710);
e) Rozporządzenie 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
f) Ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641)
4) wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami.
5) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych;
6) dyspozycyjność.
7) Prawo jazdy kat. B
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz określonych w regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, a w szczególności:.
1) Realizacja zadań związanych z koordynacją wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz udzielenie informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania wpływających do Urzędu,
2) redagowanie i udzielanie odpowiedzi, informacji na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie udostępnienia informacji publicznej,
3) przygotowanie projektów odpowiedzi na wnioski o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego wpływające do Urzędu,
4) prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w zakresie udostępniania informacji publicznej oraz udzielania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania,
5) prowadzenie działań z zakresu pełnomocnictw i upoważnień udzielanych pracownikom Urzędu celem zapewnienia sprawnej realizacji zadań,
6) przygotowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień Burmistrza, w tym przeprowadzanie konsultacji z poszczególnymi Wydziałami przy przygotowaniu projektów związanych z ich zakresem kompetencji,
7) prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień udzielanych pracownikom Urzędu lub pracownikom samorządowych jednostek organizacyjnych,
8) realizacja zadań związanych z wpływającymi petycjami, postulatami i inicjatywami obywateli w tym publikacje w rejestrze petycji, Biuletynie Informacji Publicznej,
9) sporządzanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje oraz interwencje obywateli,
10) współpraca z Inspektorem Ochrony Danych, w tym bieżące oceny analizy ryzyka zagrożeń i ryzyka przy przetwarzaniu danych osobowych,
11) realizacja zadań związanych z aktualizacją rejestru umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
12) realizacja zadań związanych z aktualizacją rejestru czynności przetwarzania danych osobowych,
13) realizacja zadań związanych z koordynacją klauzul informacyjnych stosowanych w Urzędzie,
14) koordynacja zadań związanych z prowadzeniem i aktualizacją Polityki Ochrony Danych stosowaną w Urzędzie,
15) rejestracja pism wpływających i wychodzących do/z Urzędu,
16) prowadzenie rejestru faktur w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu,
17) zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe oraz nadzór nad ich dystrybucją.
IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.
2. Praca w pomieszczeniu biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo. (pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy);
3. Stałe godziny pracy: od 7:30- 15:30 za wyjątkiem poniedziałku (8:00-16:00 )
4. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie warunków szkodliwych i uciążliwych. Narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy
5. Występować będzie bezpośredni kontakt z interesantami.
V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia tj. luty 2023 r. wyniósł więcej niż 6%.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia);
b) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe;
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
d) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
e) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
g) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
h) oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na podjęcie pracy na danym stanowisku. (załącznik nr 3)
i) oświadczenie o ustaleniu indywidualnego kodu identyfikacyjnego (załącznik nr 4)
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. informacji publicznej, ochrony danych i obsługi kancelaryjnej ” na adres: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, w terminie do dnia 06-04-2023 r. do godz. 15:30 (decyduje data wpływu do Sekretarza Gminy pok. Nr 23).
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim: radomysl.bip.2.ires.pl/ oraz w siedzibie Urzędu na tablicy ogłoszeń.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest reprezentowany przez Burmistrza Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, telefon kontaktowy: 14 681 91 21) E-mail: sekretariat@radomyslwielki.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);
b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
6) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 4 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Po upływie okresu 4 miesięcy nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
7) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
8) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
9) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
10) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
11) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński
|