BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
 
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim
Ogłoszenie Nr OA.II.2110.1.2023 Burmistrza Radomyśla Wielkiego 24 marzec 2023

Ogłoszenie Nr OA.II.2110.1.2023
Burmistrza Radomyśla Wielkiego

z dnia 24 marca 2023 r.

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. informacji publicznej, ochrony danych i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim

1. Niezbędne wymagania dla kandydatów:

a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2022 poz. 530)

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

e) nieposzlakowana opinia

f) staż pracy w administracji publicznej: co najmniej 3 lata

g) wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie z zakresu administracji

2. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,

2) kursy oraz szkolenia związane z zakresem obowiązków danego stanowiska,

3) znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:

a) Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2022 poz.902)

b) Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. 2018 poz. 870)

c) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2000),

d) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710);

e) Rozporządzenie 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

f) Ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641)

4) wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami.

5) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych;

6) dyspozycyjność.

7) Prawo jazdy kat. B

III.       ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz określonych w regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, a w szczególności:.

1) Realizacja zadań związanych z koordynacją wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz udzielenie informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania wpływających do Urzędu,

2) redagowanie i udzielanie odpowiedzi, informacji na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie udostępnienia informacji publicznej,

3) przygotowanie projektów odpowiedzi  na wnioski o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego wpływające do Urzędu,

4) prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w zakresie udostępniania informacji publicznej oraz udzielania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania,

5) prowadzenie działań z zakresu pełnomocnictw i upoważnień udzielanych pracownikom Urzędu celem zapewnienia sprawnej realizacji zadań,

6) przygotowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień Burmistrza, w tym przeprowadzanie konsultacji z poszczególnymi Wydziałami przy przygotowaniu projektów związanych z ich zakresem kompetencji,

7) prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień udzielanych pracownikom Urzędu lub pracownikom samorządowych jednostek organizacyjnych,

8) realizacja zadań związanych z wpływającymi petycjami, postulatami i inicjatywami obywateli w tym publikacje w rejestrze petycji, Biuletynie Informacji Publicznej,

9) sporządzanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje oraz interwencje obywateli,

10) współpraca z Inspektorem Ochrony Danych, w tym bieżące oceny analizy ryzyka zagrożeń i ryzyka przy przetwarzaniu danych osobowych,

11) realizacja zadań związanych z aktualizacją rejestru umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,

12) realizacja zadań związanych z aktualizacją rejestru czynności przetwarzania danych osobowych,

13) realizacja zadań związanych z koordynacją klauzul informacyjnych stosowanych w Urzędzie,

14) koordynacja zadań związanych z prowadzeniem i aktualizacją Polityki Ochrony Danych stosowaną w Urzędzie,

15) rejestracja pism wpływających i wychodzących do/z Urzędu,

16) prowadzenie rejestru faktur w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu,

17) zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe oraz nadzór nad ich dystrybucją.

IV.       INFORMACJA O WARUNKACH PRACY

1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.

2. Praca w pomieszczeniu biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo. (pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy);

3. Stałe godziny pracy: od 7:30- 15:30 za wyjątkiem poniedziałku (8:00-16:00 )

4. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie warunków szkodliwych i uciążliwych. Narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy

5. Występować będzie bezpośredni kontakt z interesantami.

V.       INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB  NIEPEŁNOSPRAWNYCH: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia tj. luty 2023  r. wyniósł więcej niż  6%.

VI.       WYMAGANE DOKUMENTY:

a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia);

b) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe;

c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;

d) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);

e) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);

f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);

g) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);

h) oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na podjęcie pracy na danym stanowisku. (załącznik nr 3)

i) oświadczenie o ustaleniu indywidualnego kodu identyfikacyjnego (załącznik nr 4)

VII.       MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. informacji publicznej, ochrony danych i obsługi kancelaryjnej    na adres: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, w terminie do dnia 06-04-2023  r. do godz. 15:30 (decyduje data wpływu do Sekretarza Gminy pok. Nr 23).

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim: radomysl.bip.2.ires.pl/ oraz w siedzibie Urzędu na tablicy ogłoszeń.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest reprezentowany przez Burmistrza Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, telefon kontaktowy: 14 681 91 21) E-mail: sekretariat@radomyslwielki.pl

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);

b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

5) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

6) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 4 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Po upływie okresu 4 miesięcy nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

7) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

8) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

9) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

10) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

11) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński 

Pliki do pobrania
ilość odwiedzin: 93546 osób   ires bip | ideo main pagemain pagebackmain pageup