BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
 
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 07 grudzień 2020

BURMISTRZ           

RADOMYŚLA WIELKIEGO                                           

39-310 Radomyśl Wielki                                                                                                                 ul. Rynek 32                                                                                                            



Radomyśl Wielki, dn. 07.12.2020 r.

OA.II.2110.4.2020



OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Burmistrz Radomyśla Wielkiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim


I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,

Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.

Stanowisko pracy: podinspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia


II. WYMAGANIA W STOSUNKU DO KANDYDATÓW:


  1. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2019 poz. 1282)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. nieposzlakowana opinia
  6. staż pracy: doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  7. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie prawa, administracji.


  1. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane doświadczenie w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi
  2. znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:
  1. Ustawa o samorządzie gminnym,
  2. Ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3,
  3. Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  4. Ustawa o zdrowiu publicznym,
  5. Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  6. Ustawa o wychowywaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  1. wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami.
  2.  umiejętność obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych;
  3. dyspozycyjność. 
  4. Prawo jazdy kat. B
  5. Mile widziana znajomość programu Empatia


III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz zadań  określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, a w szczególności:

W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:

  1. koordynowanie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
    o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057),
  2. prowadzenie spraw związanych ze zleceniem organizacjom pozarządowym realizacji zadań na zasadach określonych w ustawie, w tym przygotowanie
    i przeprowadzenie wszelkich wymaganych prawem czynności,
  3. monitorowanie i kontrolowanie realizacji zadań publicznych zleconych   organizacjom pozarządowym poprzez dokonywanie oceny:

- stanu realizacji zadania,

- efektywności, rzetelności i jakości wykonywania zadania,

- prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania,

- prowadzenia dokumentacji określonej w przepisach prawa i postanowień umowy,

  1. przyjmowanie, analizowanie i sprawdzanie sprawozdań składanych przez organizacje pozarządowe z realizacji zleconych zadań publicznych,
  2. konsultowanie projektów aktów normatywnych w dziedzinach dotyczących działalności statutowej organizacji pozarządowych,
  3. przygotowanie projektów uchwał rocznych programów współpracy Gminy
    z organizacjami pozarządowymi.
  4. Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi.

W zakresie ochrony zdrowia:

  1.  Do zadań własnych gminy w zakresie zapewnienia równego dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej należy w szczególności:
  1.  opracowywanie i realizacja oraz ocena efektów programów polityki zdrowotnej wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy;
  2.  inicjowanie i udział w wytyczaniu kierunków przedsięwzięć lokalnych zmierzających do zaznajamiania mieszkańców z czynnikami szkodliwymi dla zdrowia oraz ich skutkami;
  3.  podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy.
  4. promocja zdrowia i profilaktyka mająca na celu tworzenie warunków sprzyjających zdrowiu.

W zakresie profilaktyki:

  1. współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy,
  2. wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.

    W zakresie działalności żłobków, klubów dziecięcych.

  1. prowadzenie rejestru żłobków, klubów dziecięcych.
  2. sporządzanie sprawozdań z działalności żłobków, klubów dziecięcych, o których mowa w ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.

W zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:

  1. wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,
  2. przygotowywanie i wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  4. sporządzanie raportów z zakresu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY

  1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.
  1. Praca w pomieszczeniu biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo. (pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy);
  2. Stałe godziny pracy: od 7:30- 15:30 za wyjątkiem poniedziałku (8:00-16:00 )
  3. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie warunków szkodliwych i uciążliwych. Narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy
  4. Występować będzie bezpośredni kontakt z interesantami.

V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB  NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia tj. w listopadzie 2020  r. wyniósł więcej niż  6%.

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia);
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe;
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
  7. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
  8. oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na podjęcie pracy na danym stanowisku. (załącznik nr 3)
  9. oświadczenie o ustaleniu indywidualnego kodu identyfikacyjnego (załącznik nr 4)

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
    Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor
    ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia ”

     na adres: Urząd Miejski                
     w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, w terminie
     do dnia       17.12.2020      r. do godz. 15:30 (decyduje data wpływu do Sekretarza Gminy pok. Nr 23).
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim: radomysl.bip.2.ires.pl/ oraz w siedzibie Urzędu na tablicy ogłoszeń.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest reprezentowany przez Burmistrza Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, telefon kontaktowy: 14 681 91 21) E-mail:  sekretariat@radomyslwielki.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
  4. będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
    1. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);
  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
    2. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 4 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Po upływie okresu 4 miesięcy nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
    3. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
    4. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
    5. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.


Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

Pliki do pobrania
zalacznik_1_kwestionariusz.doc - KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
zalacznik_nr_3.docx - OŚWIADCZENIE
zalacznik_nr_4.odt - Oświadczenie
ilość odwiedzin: 93546 osób   ires bip | ideo main pagemain pagebackmain pageup