BURMISTRZ
RADOMYŚLA WIELKIEGO
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32
Radomyśl Wielki, dn. 07.12.2020 r.
OA.II.2110.4.2020
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radomyśla Wielkiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,
Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.
Stanowisko pracy: podinspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia
II. WYMAGANIA W STOSUNKU DO KANDYDATÓW:
- Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2019 poz. 1282)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- nieposzlakowana opinia
- staż pracy: doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie prawa, administracji.
- Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi
- znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:
- Ustawa o samorządzie gminnym,
- Ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3,
- Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- Ustawa o zdrowiu publicznym,
- Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Ustawa o wychowywaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami.
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych;
- dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziana znajomość programu Empatia
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, a w szczególności:
W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:
- koordynowanie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057),
- prowadzenie spraw związanych ze zleceniem organizacjom pozarządowym realizacji zadań na zasadach określonych w ustawie, w tym przygotowanie
i przeprowadzenie wszelkich wymaganych prawem czynności,
- monitorowanie i kontrolowanie realizacji zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym poprzez dokonywanie oceny:
- stanu realizacji zadania,
- efektywności, rzetelności i jakości wykonywania zadania,
- prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania,
- prowadzenia dokumentacji określonej w przepisach prawa i postanowień umowy,
- przyjmowanie, analizowanie i sprawdzanie sprawozdań składanych przez organizacje pozarządowe z realizacji zleconych zadań publicznych,
- konsultowanie projektów aktów normatywnych w dziedzinach dotyczących działalności statutowej organizacji pozarządowych,
- przygotowanie projektów uchwał rocznych programów współpracy Gminy
z organizacjami pozarządowymi.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi.
W zakresie ochrony zdrowia:
- Do zadań własnych gminy w zakresie zapewnienia równego dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej należy w szczególności:
- opracowywanie i realizacja oraz ocena efektów programów polityki zdrowotnej wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy;
- inicjowanie i udział w wytyczaniu kierunków przedsięwzięć lokalnych zmierzających do zaznajamiania mieszkańców z czynnikami szkodliwymi dla zdrowia oraz ich skutkami;
- podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy.
- promocja zdrowia i profilaktyka mająca na celu tworzenie warunków sprzyjających zdrowiu.
W zakresie profilaktyki:
- współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy,
- wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.
W zakresie działalności żłobków, klubów dziecięcych.
- prowadzenie rejestru żłobków, klubów dziecięcych.
- sporządzanie sprawozdań z działalności żłobków, klubów dziecięcych, o których mowa w ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
W zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,
- przygotowywanie i wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportów z zakresu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.
- Praca w pomieszczeniu biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo. (pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy);
- Stałe godziny pracy: od 7:30- 15:30 za wyjątkiem poniedziałku (8:00-16:00 )
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie warunków szkodliwych i uciążliwych. Narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy
- Występować będzie bezpośredni kontakt z interesantami.
V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia tj. w listopadzie 2020 r. wyniósł więcej niż 6%.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na podjęcie pracy na danym stanowisku. (załącznik nr 3)
- oświadczenie o ustaleniu indywidualnego kodu identyfikacyjnego (załącznik nr 4)
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia ” na adres: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, w terminie do dnia 17.12.2020 r. do godz. 15:30 (decyduje data wpływu do Sekretarza Gminy pok. Nr 23).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim: radomysl.bip.2.ires.pl/ oraz w siedzibie Urzędu na tablicy ogłoszeń.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest reprezentowany przez Burmistrza Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, telefon kontaktowy: 14 681 91 21) E-mail: sekretariat@radomyslwielki.pl
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
- będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);
- 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 4 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Po upływie okresu 4 miesięcy nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
inż. Józef Rybiński |