W sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Na podstawie art. 17 ust. 2 pkt 4 i w związku z art. 6 Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) i Uchwały Nr XL/302/14 Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim z dnia 30 października 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Radomyśl Wielki, zarządzam, co następuje:
§1.
1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
2. Inicjatorem konsultacji jest Burmistrz Radomyśla Wielkiego.
3. Konsultacje społeczne skierowane są do interesariuszy rewitalizacji (mieszkańców, przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz instytucji publicznych z obszaru rewitalizacji).
4. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 24.04.2025 r. do 29.05.2025 r.
§2.
Obwieszczenie w sprawie konsultacji stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§3.
Konsultacje, o których mowa w §1 będą przeprowadzone w formie zgłaszania do Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim uwag i propozycji zmian w formie papierowej lub elektronicznej z wykorzystaniem formularza, który zostanie udostępniony w pierwszym dniu rozpoczęcia konsultacji.
§4.
Treść zarządzenia zostanie poddana do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim (radomysl.bip.2.ires.pl/) i na stronie internetowej gminy (radomyslwielki.pl).
§5.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Radomyśl Wielki.
§6.
Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.
Burmistrz Radomyśla Wielkiego
mgr Agnieszka Machnik |