1.
Zamawiający:
Parafia Rzymskokatolicka
pw. św. Mikołaja Biskupa
Zgórsko 61
39-308 Wadowice Górne
Tryb Zamówienia
- Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 412, 825 )
- Zamówienie realizowane jest w oparciu o wewnętrzne procedury Zamawiającego dot. udzielania zamówień współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, zapewniających transparentności wydatkowania pozyskanych środków
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem przedsiewzięcia jest przebudowa układu komunikacyjnego przy zabytkowym Kościele Parafialnym pw. św. Mikołaja Biskupa w Zgórsku. Prace przy kościele parafialnym w Zgórsku będą polegały na przebudowie nawierzchni betonowych oraz nawierzchni z kostki brukowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej w najbliższym otoczeniu kościoła.
- niezbędne prace przygotowawcze, w tym zabezpieczenie placu budowy,
-roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących nawierzchni betonowych i brukowych),
-wykonanie elementów odwodnienia (ułożenie rur PCV oraz wykonanie studni rewizyjnych),
-wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
-ulożenie obrzeży betonowych 6x20 cm na ławie z betonu,
-ułożenie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie chodników,
-ulożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce z grysu kamiennego z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka w odcieniach szarości),
-roboty ziemne humusowanie wraz z obsianiem traw.
- Wymiana nawierzchni będzie obejmowała ścieżkę wokół kościoła, chodnik przy kościele oraz chodnik przy ogrodzeniu.
- Ścieżka wokół kościoła
- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm w odcieniach szarości,
-warstwa podsypkowa gr. 4 cm, grys 2-8mm,
-warstwa kruszywa 0-32mm gr. 12cm,
-stabilizacja gruntu cementem gr. cm.
- Chodniki
-nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm w odcieniach szarości,
-warstwa podsypkowa gr. 4cm, grys 2-8mm,
-warstwa kruszywa 0-32mm gr. 10cm,
-warstwa odsączajaca z piasku gr.10cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys ofertowy stanowiący zał. nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia
- W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom Zamawiającego, posiadające atesty i certyfikaty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm.
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
- Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.
- uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe i uwzględniać zalecenia dotyczące walorów estetycznych i funkcjonalnych
- Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia
Sposób przygotowania oferty
- Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego (Załącznik nr 1) wraz z niezbędnymi załącznikami wskazanymi
w Zapytaniu ofertowym,
- Oferent może złożyć tylko jedna ofertę,
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy konsorcjum.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim jako wydruk z komputera lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czystelność i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
Do oferty należy załączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert,
- wykaz usług wykonanych,
-pełnomicnictwa udzielanego osobom podpisujęcym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
- pozostałe Załaczniki w/g wzorów w załącznikach do Zapytania ofertowego.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiajacy uzna warunek w zakresie posiadania doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną realizacje o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości brutto minimum 400.000,00 zł.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie oświadczenie Wykonawcy w Wykazie suług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich nazwy, nazwy zadanie(projektu) dla którego usługa została wykonana, projektu którego dotyczyły, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (wg. Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego)
Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych
kryteriów oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oferty
- Zamawiający ustala Kryteria wyboru:
- Cena brutto
- Wagi puktowe do poszczególnych kryteriów:
- Cena brutto- waga punktowa kryterium 100 pkt.
ocena w kryterium „cena brutto” (Pc)dokonana zostanie wg następującego wzoru:
Pc= (Cbn/Cb)x100 punktów
gdzie:
Pc -liczba punktów,
Cbn- najniższa ze wszystkich ocenianych ofert, cena ofertowa brutto,
Cb- proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z największą liczbą punktów.
Termin i tryb składania ofert
- złożyć w formie papierowej w Kancelarii Parafialnej za posrednictwem poczty, kuriera, osobiście pod adresem :
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Mikołaja Biskupa, Zgórsko 61, 39-308 Wadowice Górne
lub elektronicznie : (podpisany i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe załączniki ) do dnia 11.09.2023r.
Oferty nadsyłane drogą pocztową lub składane osobiście powinny być dostarczone w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym nazwą: Przebudowa układu komunikacyjnego przy zabytkowym Kościele Parafialnym pw. św. Mikolaja Biskupa w Zgórsku.
- decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiajacego, a nie data jej wysłania przesyłka pocztową czy kurierską,
- oferta złożona po terminie zostanie odrzucona,
- otwarcie złożonych w ramach postępowania ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert,
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do wyjaśnień i treści złożonych ofert.
Ocena ofert, informacja o wyborze oferty i unieważnienie postępowania
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamieści na stronie internetowej Zamawiającego pod numerem sprawy,
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowego zamówienia, Zamawiajacy zamieści stosowną informację na stronie internetowej na której opublikowane zostało ogłoszenie,
- Z wybranym Oferentem zostanie zawarta umowa w formie pisemnej pod rygorem niewazności,
- Zamawiajacy unieważni postępowanie jeżeli nie wpłynie żadna ważna oferta,
- Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn,
- W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej, na której opublikowane zostało ogłoszenie,
- W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiajacym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Umowa i warunki zmiany umowy
- Projekt umowy stanowi załącznik nr 4a i 4b do Zapytania ofertowego,
- Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą,
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem,
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu, w stosunku do treści oferty.
Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela ks. Wiesław Nowak pod numerem telefonu 501-370-731 oraz adresem email: wieslawn25@wp.pl |