Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330)
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z wyjątkiem sytuacji, gdy w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim musi ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku. Wówczas Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można złożyć w następujący sposób:
1. Przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki
2. Złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu - Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, pok. 24
3. Przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@radomyslwielki.pl
4. Za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP) - /hssf30b12n/skrytka
Pliki do pobrania |
|
wniosek_uip.pdf |
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej |
|