 |
|
Zespół roboczy ds. dostępności - aktualizacja |
10 luty 2025 |
Burmistrz Radomyśla Wielkiego Zarządzeniem Nr 232/2024 z dnia 04 grudnia 2024 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności oraz powołania Zespołu ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej - do pełnienia w/w funkcji wyznaczyła następujące osoby:
- Dariusz Rżany - Przewodniczący Zespołu – Koordynator ds. dostępności,
- Natalia Palion – Sekretarz Zespołu,
- Dariusz Roczniak – Członek Zespołu,
- Anna Jachym – Członek Zespołu,
- Alicja Soboń – Członek Zespołu.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego ds. dostępności należy w szczególności:
- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia dostępności,
- identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych,
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- wprowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
- przedstawianie Burmistrzowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach
w zakresie realizowanych zadań.
|
|
|
 |
|