BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
 
Dostępność
Zespół roboczy ds. dostępności - aktualizacja 10 luty 2025

Burmistrz Radomyśla Wielkiego Zarządzeniem Nr 232/2024 z dnia 04 grudnia 2024 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności oraz powołania Zespołu ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej - do pełnienia w/w funkcji wyznaczyła następujące osoby:

  1. Dariusz Rżany - Przewodniczący Zespołu – Koordynator ds. dostępności,
  2. Natalia Palion – Sekretarz Zespołu,
  3. Dariusz Roczniak – Członek Zespołu,
  4. Anna Jachym – Członek Zespołu,
  5. Alicja Soboń – Członek Zespołu.

Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego ds. dostępności
należy w szczególności:

  1. wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia dostępności,
  2. identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
  3. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  4. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych,
  5. monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  6. wprowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
  7. przedstawianie Burmistrzowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach
    w zakresie realizowanych zadań.
ilość odwiedzin: 93546 osób   ires bip | ideo main pagemain pagebackmain pageup