|
|
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI |
05 styczeń 2021 |
Burmistrz Radomyśla Wielkiego wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Radomyśl Wielki. Funkcję będzie pełniła Pani Maria Należna – Sekretarz Gminy.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września ubiegłego roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Radomyśl Wielki:
Maria Należna – Sekretarz Gminy
adres do korespondencji: Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki
telefon: 14 68 19 121 wew. 116
e-mail: lub |
|
|
|
|